fredag 4 mars 2011

- 5,6

Jag har kanske blivit lite viktgalen eller så är det bara det att jag är så sjukt nyfiken. Tror att det är sjukt nyfiken faktiskt.
Väger mig varje dag. Imorse när jag ställde mig på vågen visade den -5,7 kg.
Vart så jäkla glad. Första delmålet var 5 kilo och andra delmålet 10 kilo. Nu har jag mindre än hälften kvar. Det ska vara klart på 2 månader alltså de sista 5 kilorna.
Sen ska jag självklart ner mer. Målet är 59 så det är 10 kilo till då, men jag får vara nöjd med 63 egentligen. Får se hur länge man orkar. Sommaren kommer ju också...menmen

Visst har vikten per dag att göra med om man gått på toa och gjort nr 2 och allt sånt. Men superglad idag i alla fall.

Inte tränar jag heller...borde...På söndag är det dags för första träningspasset på ett tag.
Härliga fredag och idag blir det IKEA med Jossan och sen blir det en skön dag på lördag.

Ha en trevlig helg!
Kram

1 kommentar: