torsdag 3 mars 2011

På bussen

God morgon
Känner mig piggare idag! Himla skönt. Ny dag nya krafter.
Dags att kanske boka en resa till Borlänge snart.
Ska hem under påsk så det blir nog bra :)

Vi är inne i vår absoluta högsäsong nu och är lite kort om folk så det blir Inge Borlänge under mars.

I helgen kommer Jossan hit. Kommer bli jätte mysigt. Ska nog köra Ikea imorgon tänkte vi. Lördagen blir det hem till Fam. Nilsson på en lunch och en massa tjöt. Söndag blir det lugnt. Ska se om jag inte ska träna lite! Har bokat pass nu på söndag och måndag.

Håller fortfarande på med viktväktarna och har gått ned nästan 5kilo när jag vägde mig imorse. Går sakta men säkert nedåt.
Målet är ju att gå ned 10 kilo innan vegas. Kanske inte kommer ned tills dess men jag hoppas. Jag och en kollega på jobbet 'tävlar' med att gå ned först -10 men just nu så är hon på 6,5, men jag är glad att det är något som sporrar en och att man känner att det funkar för en själv

Nu framme
Kram
- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar