tisdag 1 mars 2011

Knökad buss

Sitter i ett grått Göteborg på en knökfull buss. Känns så där. Trött också. Vilken underbar morgon :)
Igår hade vi kvällsmöte, men det var lättsamt men ändå fick man fram det man ville säga. Gillar den lättsamma stämningen som finns hel tiden på jobbet. Även om det är mycket att göra så hör man att det skrattas/fnissas lite. GILLAR!

Igår hade jag en sån dag då det kändes som om jag inte hann med något alls. Så fort jag var redo att hoppa på telefonen igen så ringde någon in eller så mailade nån då satt man fast igen. Alla skulle åka igår eller idag. Mycket mycket. Hoppas att allt flyter lite bättre idag :)

Ikväll är det discover america. En workshop med massa leverantörer och sen blir det lite mat. Las Vegas skulle vara med också har jag för mig. Bra tajming.

Nu ska jag hoppa av.
Kram


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar