söndag 22 januari 2012

Härliga söndag

Är ute o ska köpa frukost!
Så underbart väder det är!
Vitt ute o solen lyser. Kan inte alla dagar vara så här??
Älskar knastrandet under skorna när man går...det enda som fattas är minusgraderna...



Ikväll ska jag o Patrik ta en sväng till Jossan , Stefan o Lykke!
Ska bli jättemysigt!

Jätte mysig kväll med patricia igår. Gjorde det vi skulle. Drack ett glas vin, åt, tjötade och sen åkte vi hem.
Gamla tanterna var trötta ;)
Men en skön kväll!
Jag körde råbiffen som vanligt..varför variera sig.

Jag har flyttat min väska fullproppad med kläder nu...får se hur det kommer gå att bli sambo. Aldrig varit det... Och nu är det sambo med 2 barn.
Är mer rädd att dom ska tycka att jag är i vägen...
Tror det kommer bli jättebra iaf men en rejäl omställning kanske :)



- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar: