torsdag 26 januari 2012

Min lägenhet igår

Hej de hade rivit upp mattan igår när jag kom för att plocka ut kyl o frys.
Härligt att se att dom redan börjat!



Provtränade på actic igår med camilla när jag inte fick pass på bodypumpen.
Påminde om svea i borlänge.
Har inte hittat ett gym som jag trivs på sen dess.vet inte vad det var med svea gymmet men älskade det. Gillade maskinerna...
Och på actic så fanns samma typ av maskiner!!
Dessutom har dom dubbla maskiner av allt så man kan träna tillsammans! Mkt bra!
Sen famns det ett gångband som är uppdelat i 2 Och som rör sig lite upp o ned. Riktigt bra träning! Bränner massa kalorier :) gillar vi.
Nu är frågan hur deras pass är...
Om de har roliga pass så kanske jag byter...vi får se...

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Fasen vad skönt att det äntligen är på G. Vad fint det kommer bli! Stor kram.

    SvaraRadera