onsdag 2 maj 2012

Härliga 1 maj

Skön dag igår. Kollade på termometern och då var det 19 grader ute men måste varit varmare än så.
Jätte skönt. Sommaren är på väg :)



Jag o patrik på balkongen i väntan på familjen johansson/karlsson.

Jossan, stefan o lykke kom o hälsade på!
Tjejerna pysslade om lykke.
Ibland vart det lite för mkt..
Thyra var lite som mig när jag var liten. Älskade att hålla gå runt o bära.
Stora syster fick inte lika mkt tid :)











Jag o jossan gick ut och tog ett glas vin på balkongen och snick snackade. Mysigt!!!

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Så mysigt vi hade när vi var hos er!!!
    Jag har glömt svara på ditt mess men vi kommer upp till götet den 25 men åker hem på kvällen. Mycket med huset nu..... Vi hörs fina du! KRAM

    SvaraRadera