måndag 28 maj 2012

Underbara mamma

En dag försent men vad gör det... Fina ord känns väl lika bra dagen efter en morsdag :)
Du är den bästa mamman som någon kan tänka sig.
Du har alltid ställt upp vad det än varit. Du och pappa har format mig till den jag är idag och är otroligt tacksam för det.
Du och pappa har verkligen lagt ned hela er själv i oss och jag har så otroligt mycket fina minnen som jag alltid kommer bära med mig.
Om jag blir mamma så hade jag varit överlycklig om jag kan ge hälften av vad du gett mig under åren.
Vill såklart ha dig närmare mig, men gjort mitt val att vara här nere bland mina vänner och Patrik.
Du är underbar och fin både inuti och utanpå...eller vad man säger :)
Bästa Mamman det är DU.

Stor kram från din bortflugna dotter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar