torsdag 10 maj 2012

Vilken vecka

Otroligt mycket att göra den här veckan. Igår kände jag att nej nu pallar jag inte mer...vid 16 så kände jag bara för att gå o lägga mig...Men man tog sig igenom sagen och gjorde klar en grej som jag skjutit på också. Så nu ska allt vara ok.
Hoppas på en bättre dag idag.

Idag kommer therese hit!! Underbart att få ha henne här!!
Hon bor hos mig en natt o sen imorn kommer syrran och maja o bor hos mig!
Mys hela helgen med andra ord :)
Syrran ska springa gbg varvet på lördag. Får se vad det blir för väder om jag och maja tittar på eller om vi gör något annat. Regnar det så är det inte så kul att stå upp rätt upp o ned i 2 timmar o inte lä det finnas sittplatser då heller :) vi får se



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar