torsdag 14 februari 2013

Kärlekens dag :)

Idag är det alla hjärtans dag, men mitt hjärta är i Orsa.
Visste inte vad jag skulle hitta på så jag pratade med receptionen i Orsa grönklitt och frågade om det var ok att skicka blombud dit. Det var helt ok och de sa att vi kan gå bort med dem till stugan.
Gött tänkte jag, det gör vi.
Visste inte riktigt när de skulle göra det så jag har väntat spänt nu under dagen och se om jag skulle fått nåt mess från Patrik, men inget. De visste väl att alla är ute och åker på dagen.
Inte ens när kl var 17 så hade han fått dom...han var som vanligt.
Nu strax innan 19 så hade de knackat på dörren och kom med mina blommor :)
Snodde Patriks brors bild :) Härligt att få se en bild när dom kom fram.
 
 
Älskar dig!
 
Pussar och kramar
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar