lördag 13 juli 2013

Heldag


Dagen började med möhippa för finaste jossan.
Var så nöjd att jag kunde få vara med en liten stund av hennes dag.
Åkte hemifrån 0745 och så samlades vi alla hos sandra för genomgång :)

Sen tog vi jossan 1045 :) ungefär.
Hon vart chockad för hon som var så säker på att det skulle bli idag från början hade lagt ned tankeneftersom klockan var så mkt.


Otrolig lunch buffe! Precis som det ska vara!
Kändes lyxigt o mysigt!

Goa du! Hoppas dagen var super och att kvällen är härlig!

Sen skrek tösabiten på vägen hem! Mindre roligt.
Sen var det hem o amma o sen liseberg med syrran o hennes familj!
Kusinerna!

Mycket gos!





Alla blir inte fina på kort :)
Här koncentrerar jag mig på att se thyra o maja i balder!

En helt fantastisk dag! Kul att syrran med familj är här oxå
En trött bebis som ätit klart men ligger och håller om mammas bröst.
Får se om jag kan flytta mig utan att hon vaknar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar