måndag 1 juli 2013

Inte alltid en dans på rosor


Agnes har alltid varit en så nöjd o göad bebis men inte idag...
Började imorse...började dagen med lite skrik o gnäll.
Somnade gott i min famn när jag skulle äta frukost.

Åt och halvskrek hela vägen till skolan när jag skulle lämna av en av tjejerna.
Tog upp henne och nöjd...
Sen hem och åt och somnade gott...jag med! 1,5 timme och kände mig dom en ny människa.

Agnes vaknade och var knölig och halvskrek lite innan blöjan var bytt o fått mer mat. Somnade en väldig kortis, vaknade o inte nöjd.
Mer mat och mer sömn och får se hur hon vaknar denna gång :)


Skönt när man inte har något inplanerat så man kan ta dagen som den kommer. Är man inte nöjd så kan man stanna hemma.

Inte borstat tänderna än, men får göra det snart. Har i alla fall fått i mig lite lunch :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar