måndag 16 december 2013

Hänt mycket

När vi har tjejerna så känns det inte som man tid för något annat än att fixa o trixa med dagarna så de går ihop. Däeför blir det inte många inlägg.

Graninköp :)

Lucia firande i torsdags.
Gick upp 0530 :)

Jag köpte lite bodysar på lindex.

Godingen i en av dom.

En dag när agnes låg och sov o hade sovit 30 min bara så fick jag en sån otrolig längtan efter henne. Ville bara att hon skulle vakna..men det tog 2 timmar innan hon vaknade. Var inne och kollade på henne flera gånger.
Sover gott!

Thyra hade gradering på taekwando.
Riktigt duktig är hon. Tycker jag i alla fall.

Här har hon precis fått sitt gröna bälte.

En väldigt morgonpigg liten Agnes.
Jag sov nog 4,5 timme den natten.
Snälla lilla hjärtat sov lite längre!

Här tränar vi på att åla/krypa...

Godingen i sin leksandströja. 
Chillar lite :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar