lördag 28 december 2013

Julen blev inte som vi tänkt

Vi skulle firat jul med patrik o hans familj. 
Dock 2 dagar innan julafton så är jag genomföryld och hostig. Detta är rakt inte bra eftersom patriks pappa inte tål infektioner alls just ju. 
Vi sa att vi kommer och delar ut julklapparna och sen åker vi hem till oss och firar bara vi 4.
Det får bli så.
dagen innan julafton gick jag upp med agnes och så kom jag på den checka iden att vi hinner ju faktiskt upp till borlänge ifall vi vill fira där.
Sagt och gjort några timmar senare så satt vi i bilen.
Tjejerna vart jätte glada att vi skulle fira jul i boelänge!

En trött liten tjej, men hon hade sovit hela bilresan så fick vara uppe en stund

Maja och agnes

Julklappslek

Just dance 4. Tjejerna in action
Moster, agnes och mormor

Paket högt och lågt?

Lilla tomtenissan

Maja och casper

Fredrik och casper
Tilda med julfrisyren

Tilda gjorde våra naglar

Tog en promenad på julafton...lite inte i ordning

Underbar julafton hade vi. Fina julklappar och riktigt trevligt

Maja och thyra på juldagen. Bakade chokladbollar

Jag o agnes tog en sväng till mamma o pappa så de skulle få lite tid med agnes själva.
Mormor o hennes barnbarn

Juldagens kväll. En agnes som inte vill sova.. Gos med pappa och mat

En underbar julhelg i borlänge.
En jul som kändes sådär till en början när jag blev försyld och våra planer ändrades...vart riktigt bra.

Agnes i bilen på väg hem



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar