söndag 27 april 2014

Härlig dag med syrran


Stockholm bjöd på strålande väder.
Körsbärsträden blommade så fint i kungsträdgården.
Min fina syster. Va underbart att få hänga lite.


Åt en go sallad i solen

Malin knäppte kort på rumsnumret 😀

Vi satte oss och tog en glass/kaffe vid söderhallarna.

Shoppade lite, gick runt på söder.
Sen var det hem o fixade till sig och ut för att äta. 
Vad som inte syns på bilden är att det står en gubbe bakom mig så jag skulle ställa mig lika dant 😊
Vi åt på tre santi! Väldigt go mat tyckte vi. Sen hade de söndagspris på 2 rätters för 200kr. Man fick välja bland lite rätter och då tänkte jag att kanske det inte skulle vara så bra kvalitee på maten eftersom det var så bra pris men det var det!

Till huvudrätt åt jag oxfile medaljonger i tryffelsås och potatiskaka. Mkt gott
Obligatiriska vinkorten 😊


Jag var så mätt efter middagen så ville inte ha nån efterrätt. 
Sen gick vi förbi 7 eleven o köpte en cocostopp istället, men åt inte upp den för vart så mätt igen som jag var efter middagen. 

Tog en drink på hotellet. Hade en rabattkupong som man får, men tydligen gällde inte den på drinkar sa hon när
Hon fjort färdigt dem..jaja så kan de gå.

Syskonen snart redo för bed.

Tokkort är ju vår grej.

Tack för en underbar dag sis!

Nu blir det strax hotellfrulle om jag får liv i syrran haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar