söndag 20 april 2014

Påskmiddag med grannarna

Pappa o agnes sover gott fm-sovningen.

Jag var så trött när agnes vaknade vid 6. Frågade patrik om han kunde gå upp. Inte ett ljud sa han utan bara klev upp...
Sen fick jag höra att han varit så trött att han nästan inte kände av underarmarna..ooops. Det kallar jag kärlek!
Vid 7 frågade han mig vad dom skulle göra nu 😊
Dom tog en promenad och gick o handla det som behövde kompliteras till lunchen.
En sovmorgon för mig, det tackar vi för.

Påsklunch. Grannarna kom upp och åt lunch.

Sedan gick vi ned några timmar senare och åt påskmiddag där.

Sen gick jag upp och lade agnes o då fixade thyra äggtoddy. Den sötaste äggtoddyn som fanns känns det som. 
Sockret knastrade i munnen 😛




Patrik o fredrikz tilda o thyra hade sminkat dom 😋

Innan middagen så gick jag o tilda ut med agnes så hon skulle få leka lite och få lite luft.
gick till lekparken och va skoj hon tyckte det var!
Älskade att "krafsa" i sanden.
Va roligt det var och se. Det är ju försts ggn hon känner sanden mellan fingrarna.

Det här var också väldigt roligt. Krypa från en soda till en annan 😀

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar