tisdag 1 april 2014

Stockholm

Nu ligger jag här på hotelleummet.
Varit på kurs här i 2 dagar.
Ska vara här sista dagen imorn och flyga hem till götet sen.

Idag blir Agnes 10 månader.
Fattar inte vart tiden tar vägen. På måndag ska vi mäta henne och väga. Ska bli kul och se vad hon väger. Tror på 8600g. Kanske 72 lång kanske.
Får se vad det blir.

Har gått bättre än vad jag förväntade mig av att vara utan agnes. Natten tills idag vaknade jag varje timme typ hela natten...vet inte varför men kroppen kände väl att det var fel på nåt sätt. Får se hur jag sover inatt.
Saknade hemne väldigt mkt när jag kom till hotellet efter jobbet...då
ville jag att vi skulle köra en facetime me. Patrik har ju inte iphone och vi har inte skype på telefonen.
Men fick en bild. 
Imorn får jag krama henne!!!

Vad har hänt annars. Förra veckan klämde jag in så mkt jag bara kunde. Sista veckan mammaledighet så då passade jag på att träffa alla som jag kunde.

Nu ska jag ta och kika på en film o äta lite godis...😀 en tisdag!

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar