torsdag 14 augusti 2014

Eklanda

Så himla skönt, vi är på plats!

Vi kom in i tisdags o började packa in grejer i köket. Gick jättesmidigt faktiskt för agnes sov.
Agnes sov en knapp timme på förskolan men sen efter hon trillat av madrassen 2 ggr så gav hon upp då ville hon inte sova där mer. 
Så vi gick hem med vagnen och tänkte att hon skulle somna i den men vägrade. Höll på att somna flera ggr men nej. 
Så efter ett tags skrikande så somnade hon på en extra säng i vardagsrummet.


Den fina vitmålade trappen

Agnes åt en macka mitt i flyttkaoset 😀

Vårt sovrum... Ingen sängram än.

Agnes äter sin första frukost i huset.

Ja allt känns jättebra.första natten så
Sov agnes jättebra. Vaknade 3 ggr men inga problem att somna om.
Inatt däremot...vaknade en ggn och somnade om. Sen vaknade hon 0130 och kunde inte somna om i sin säng så
Hon kom upp till oss men nej kunde inte somna där heller. 
Somnade vid 4.30... 
Var väl nån blandning av tandvärk och övertrött kanske.
Yey! Inte så pigg idag.
Tänkte då sover hon lite längre men hon vaknade när min klocka ringde 0615.
Så kan de gå men nu sitter jag på bussen in till stan.
Gick smidigt att åka. Bussen tar 28 min och är utan byte. Sen får jag gå 10-15 min så är jag på jobbet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar