söndag 10 augusti 2014

Jag har aldrig varit med om en smidigare flytt!

Faktiskt aldrig.
Allting flöt smidigt. 
Patriks två kompisar hjälpte till och sen pappa. En lastbil så var det klart.
Så smidigt att hyra en liten lastbil. Hyrde på statoil och hur smidigt som helst när jag först ville ändra tid och sen nu imorse ändra förare.

Staffan in action.
Pappas favorit. Han drog skämt på skämt och pappa skrattade gott 😊.

Tror allt gick så bra för vi hade packat rätt bra och sen är det ju endel lösa grejer också självklart men men. Sen det som bidrog till allt var nog att vi i lördags körde  iväg alla kartonger förrutom typ 8 som jag packade igår kväll.

Jag o agnes på vår lilla gräsmatta!

Patrik fixade det sista i eftermiddags när jag o agnes köpte kläder till mig för allt är nedpackat 😀 och köpte lite välling också för den var nånstans i huset.
Så kan de vara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar