fredag 29 augusti 2014

Trögt att söva Agnes

Trots att hon är på dagis så är hon ju skit trött så är hon jätte svår att söva för mig. Hon vill bara ligga o sparka, snurra runt, skratta, prata.
Hon är trött det är inte det. 2 dagar i rad fick jag trycka ned mitt huvud i spjälsängen så att hon skulle somna. Ville väl att jag skulle vara nära. 
Idag så funkade inte det, ingenting funkade. 45 min senare o ett humör som inte var på topp gick vi ned o satte oss i soffan. Hon bläddrade i bok och jag såg ju att hon var trött så jag tänkte "vi lägger oss och myser en liten stund innan vi ska upp o lägga henne". Låg o höll om henne och vips somnade hon. Var ju inte riktigt meningen men gott sov hon.

Fick gå upp med henne på sitt rum sen. 
Så sov hon jättegott i sin säng. Än så länge...
Är det dör att vi lämnar henne på dagis som hon vill vara så nära. 
Här om dagen kunde inte patrik knappt sätta ned henne. Hon ville bara vara i hans famn.
Nu börjar hon bli försyld också men kanske är nån kombination.patrik å andra sidan kan lägga henne på en kvart. Är det bara mamma som man ska köra med...
Ja det visar sig hur det utvecklas :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar