måndag 2 mars 2015

Istanbul

Va skönt det var att åka bort bara Patrik och jag. Inte en massa måsten hemma.
Var nästan lite nervös när vi skulle åka iväg. vad pratar man om när vi är själva. Känns som det enda man pratar om är barnen och för att få ihop eckorhjulet.
Men såklart var det inga problem :)

Va underbart o få äta utan att någon stör eller att man är på alert ifall agnes vaknar.
Kunna prata utan att tankarna är någon annan stans.
Bara gå runt o vara och pussas.
Ja det var en välbehövlig trip. Att man kommer ur sitt hjul och kan vara ett par o inte bara mamma o pappa.

Istanbul var jag inte jätte imponerad av faktiskt. Inte till en början i alla fall.
Det tar alltid en dag innan jag kommer in i det nya stället och faktiskt börjar gilla det jag ser. Är alltid lite negativ när jag kommer någonstans samtidigt som man är nyfiken. Konstigt att förklara.

Vi åkte fredag lunch o åkte tidigt på söndag morgon. Inte mkt tid med andra ord.

Sista kvällen var underbar. Satt på ett skit trevligt ställe.
God mat, gott vin, härliga servitörer och bästa sällskapet.
När jag kollade tillbaka på kort så kände jag faktiskt att jag saknade stället lite.

Perfekt att vara borta 2 nätter första ggn från agnes.

Gick hur bra som helst hemma för henne med mamma o pappa.
Så nu är man sugen på att göra någon ny grej bara vi :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar