onsdag 25 mars 2015

Underbar vabdag

Inte så att man brukar gilla vab dagarna så värst men igår ringde dagis hem mig för Agnes hade varit ledsen jätte mycket och inte ätit. Hon var väl tömd på energi plus att hon var snorig o hostig.
Tog mig från jobbet 1430 och sen så tog vi det lugnt hemma.
Sa till dagis igår att jag har henne hemma imorgon så hon får ta igen sig o se om hon fixar dagis.
Idag har hon varit jätte pigg. På bra humör hela dagen förutom när vi skulle hem från gungorna...då var mamma inte populär.

Ätit som en häst både på lunch o middag.
Så det var inget fel på min lilla höna idag.

Har fått endel gjort idag när Agnes lekt o när hon tittade på tv.

En härlig dag. Synd att vädret var så värst bra.

Satt i soffan bara o tittade på min juvel. Fasiken va lyckligt lottad man är.
Inte bara för att Patrik faktiskt kunde tänka sig ett till barn för min skull, men också för att det faktiskt var just Agnes som simmade först av alla till just mitt ägg haha.
Kärleken blir bara djupare och djupare.
Härlig känsla att man faktiskt är en av dom viktigaste personerna i Agnes liv. Att hon älskar en villkorslöst och kommer förhoppningsvis finnas hela mitt liv.
Peppar peppar...finns så mkt som kan hända som kan ändra det.

Men en härlig känsla i magen på en skön dag.

Patrik är i Milano med jobbet till på lördag så det är 3 kvällar utan honom.
Kan säga att jag saknar honom redan.
Det är också sjukt om jag nu ska gå in på det med...min kärlek till Patrik.
Älskar att vara nära honom hela tiden...förutom när vi tjafsade här om dagen. Fast så fort vi tjafsat kvar ville jag ju bara till hans famn.
Aldrig känt samma faktiskt.
Vi har varit tillsammans snart 4 år men kärleken  är fortfarande stark och jag kan fortfarande känna det där pirret i magen.

Nu ska jag gotta ned mig i soffan o kolla ikapp mig på Greys tror jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar