tisdag 12 april 2011

2:a fotbollsträningen

Då gjorde man sin 2:a fotbollsträning igår. Gick bättre...kanske lite bättre kondis...jag är fortfarande kass på att skjuta på mål... Man har inte det där helhetstänket som man hade förrut...läsa av spelet och ställa sig lite på rätt position...nej det finns inte...haha Kanske kommer. Igår skulle vi spela lite anfall men jag springer lite fel hela tiden känns det som. Ibland får man till bra träffar när man skjuter men känns inte som jag har sån riktig koll än. Men konstigt är det väl inte när man inte tränat på 15 år. Sen gjorde jag illa mig i knät. Fick en boll bakifrån under fötterna som inte var menat till mig...rejäl vurpa med ont knä och uppsvällt.... Inatt och imorse var det väl inte så bra, men nu börjar det repa sig. Skönt. Blir lugnt i veckan iaf =) Nu blir det disk sen sova =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar