lördag 16 april 2011

Stor städ dag


Idag har jag grejat här hemma.
Började med att jag planterade om alla blommor här hemma och sen då körde jag igång med köket och städade skåpen och kastade endel grejer. Sen på kaklet, diskbänken och fläkten. Oj vart skinande rent



Nu är b det bara ugnen och kylskåpet kvar, men det får jag ta en annan dag.
Nu får jag börja göra mig iordning för jag och Patricia ska käka på farellis tänkte vi. Pizza och ett glas vin.. Sitta och spana på lite folk också, sen hem och får se om jag orkar fixa till min garderob också ikväll annars blir det imorn.



Känns som det behövs en dusch :)

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Vad duktig du är, själv har jag bara orkat med disken idag :) måste ta tag i resten imorgon
    Puss och kram

    SvaraRadera