måndag 4 april 2011

Fotbollsträning

Jajamen då var första träningen gjord.
Jäklar va kul det var. Kul när nån annan berättar och hittar på övningar man ska göra.
Gick mycket bättre än jag trott också vilket var en bedrift.
Vi körde passövning det första typ och det gick väl, men kände sig lite klumpig :) men det blev bättre och bättre.
En bra första gång iaf.
Sen körde han att vi skulle köra ruscher 8 gånger över vår plan... Ojojoj gissa om jag bara ville lägga mig ned efter halva :) men det gick bra men det gick inte 80 % de sista 4 vändorna haha ojoj va jag flåsade men gjorde mina 8.
Jag har inte spel sinnet i mig än känner jag :) springer alltid bakom nån haha

Men en riktigt kul kväll och fint väder så det kunde inte börjat så mkt bättre. Jätte Goa tjejer också.

Ny ligger jag i sängen och ska snart släcka.

Natti natti


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar