fredag 15 april 2011

Drömmar

Usch va jag drömmer jobbigt nu. Jag har drömt nån gång att syrran har dött eller ha fått diagnos att hon ska dö.
Nu inatt... Trots att inte natten är slut än så har jag drömt att syrran fått en diagnos att hon får leva i 4 veckor till. Kommer ihåg att jag är så fruktansvärt ledsen men visar det inte. Inte på jobbet och inget när jag pratar med henne...
Skumt att alla drömmar kommer nu men det kanske är för att kroppen gör sitt för att bearbeta det som hänt syrran... Men nu kände jag inte för att drömma om det mer ikväll så jag tänkte hålla mig vaken lite... Nu är jag däremot klarvaken...men får nog se till att stänga ned här och försöka sova igen.
Men fy vilka jobbiga drömmar...:(
Snart får jag åka hem och krama om min syster.

Natti


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Men gulliga du!!! Jag lever för fullt och på torsdag får vi kramas! Och du får köra nya bilen, hi hi hi hi :)

    SvaraRadera
  2. haha ja fy vilka drömmar men bra att det bara är drömmar.
    Ja gud va kul det ska bli...va kul att köra er nya bil sen =)
    Kramis

    SvaraRadera