onsdag 2 januari 2013

Helvetets jä-la skit är tillbaka

Jojo minsann ögon skiten är tillbaka...
Igår märkte jag att jag var lite röd och blev mer och mer röd. Märkte små plitor typ på ögonlocken när det röda blev mer så igår sa jag till P att nu är det nog på väg tillbaka, men denna gången värre än förra...
Går snabbare den här gången. Idag ser det för djävligt ut och börjar redan svälla upp. Så det känns som att imorn vaknar jag som svullelisa igen...
Vi får se hur det artar sig, men imorn ska jag beställa pricktest...

Jag vart så arg och ledsen när jag kom hem och såg mig i spegeln. Mest ledsen för förra gången höll det i sig i 5 el 6 veckor..vill inte vara med om detta igen :(
Tårarna bara rann när jag skulle tvätta mig med lactacyd igen.. Idag är det synd om mig..sen för att toppa det så har jag huvudvärk för typ 5e dagen i rad och är snorig.

2 kommentarer:

  1. Usch, lider lider lider med dig........ Önskar jag kunde ta bort det! Puss syrran

    SvaraRadera
  2. Hoppas att det går över fort och att du kan hitta det som ger dig detta. kram Katrin

    SvaraRadera