söndag 20 januari 2013

Lycklig

Det här stod på bordet i fredags.
Dock så tände jag aldrig i köket så när patrik kom hem efter sin aw frågade han "har du varit i köket" ja, sa jag fast mest in o vänt.
Sen gick jag ut i köket igen , tittadf lite och sa "jaha har du städat " haha missade blommorna även denna gången sen tog jag en sväng in igen och då såg jag dom.
Underbart fina blommor och han hade klippt ut hjärtan och skrivit på.
Fick så himla dåligt samvete att jag missade dom men gud så glad jag blev!
Han är go min man :)

Tänkte på det igår när jag gick o la mig igår hur lycklig jag är.
Varje natt får jag sova bredvid honom. Vilken skitdag eller så man haft så är man alltid lycklig när man lägger sig.
Vi lägger oss oftast samtidigt och det är underbart och få sin godnattkram och puss innan man lägger sig.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar