torsdag 10 januari 2013

The new me

En liten hemlighet har jag burit på i nu 18 veckor :)

Den mindre varianten av mig och P kommer i mitten av juni :)

Såklart jätteglada över det lille pyret som växer till sig inom mig.
Sjukt att det fungerar... Att jag och P gjort något så fint och det blir ett barn av det hela som ska växa upp med oss som föräldrar.
Skrämmande samtidigt att det är vi som ska forma den lilla. Patrik har ju varit med om detta förrut och gjort ett utomordentligt jobb med sina tjejer men det är ändå skrämmande tycker jag.

Mycket tankar och på ett sätt är jag glad att man har 9 månader på sig att förebereda sig och alla tankar.

Nu väntar vi spännt på att det ska börja kännas när bäbisen sparkar :)



4 kommentarer:

  1. Ååååååååååå!!!! Va fin du är vännen!!! Jättefin mage!!!! Är så glad för eran skull!!!

    SvaraRadera
  2. Vi längtar så efter minikusinen! Puss från blivande moster och resten av familjen Blomqvist

    SvaraRadera
  3. Så mysigt!!! Vilken söt mage! Vi längtar till den lilla/lille tittar ut!! Ringer i morgon så vi kan boka ett datum för en liten träff. Kram❤

    SvaraRadera
  4. Stort stort grattis till er. Helt underbart! Kramar från Linda H (och Lukas)

    SvaraRadera