söndag 20 januari 2013

Idag

Idag var en jätte skön dag.
Det började med att jag o patrik låg kvar i sängen till 1300.
Vi gick upp o åt frukost vid 11 och sen la oss igen. Urskönt. Patrik som sovit lite kasst somnade gott o jag läste bok.
Sen kröp jag upp i hans famn och halvsov igen.

Tog en promenad i det fina vintervädret ned till stan och lämnade av patrik på jobbet och jag gick ned till kontoret och jobbade en timma för att få röja bortlite sen i fredags.
Storhandlade och bubbade kassarna på bussen :)
Sen packa upp varorna o sen ned till bergakungen för att möta upp patricia och senare madde för lite fika/tjöt...
Sen bar det hemåt och pillade på telefon så jag missade att kliva av på hållplatsen. Var lite komiskt eftersom jag tog spårvagnen en hållplats för att jag var så kissnödig :)
Så jag fick åka till nästa och ta en liten prommis till nästa buss och 22 min senare var jag hemma. Det var en väldigt kissnödig tjej som kom hem.

Fick ett stort sug efter mango så det köpte jag.
Siper gott verkligen!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar