lördag 27 december 2008

Lugn och skön dag med klockinköp

Hej,

Idag har jag äntligen köpt en klocka...

Har letat och letat i Göteborg och den enda jag hittade som var hyffsad kostade 2000:- kändes lite mkt. Sen kommer man till Borlänge och går in i den andra affären som finns här och en minut senare hittar jag min klocka. Till och med på rea. 490:-på stjärnurmakarn. Inte dumt alls. Mamma vart nog också förvånad, hon trodde nog inte att det skulle gå så fort =).




















Mamma var snäll och handlade en jätte fin jacka till mig eftersom klockan var så billig. Även den på rea. Hittar ofta något när jag och mamma går men när man går själv då ser man ingenting.
Konstigt!

Efter vi varit på stan så åkte jag, mamma och pappa och hälsade på min låtsas morfar Lasse på hemmet där han bor.
Hade med oss en tidning och lite julklappar.
Alltid jobbigt att åka dit och se hur dålig han har blivit. Hemskt att se Lasse som alltid varit så pigg, frisk och alltid allert på att fixa med saker och ting bli sittandes bara.
Men den här gången vart jag inte ledsen när jag åkte därifrån vilket var väldigt skönt.

Nu bär det strax av till syrran och hennes underbara barn. Hela familjen har varit hos Fredriks farmor tror jag att det är uppe i Rönnäs. Nu blir det fart och fläkt tills kl 20.00 om inte någon av barnen somnar i bilen hem för då lär dom vara uppe längre.

Lägger in en bild på mamma och mig innan vi gick till stan. La ju in en bild på pappa igår...nu blir det jämt=)

Kram kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar