måndag 29 december 2008

Tillbaka i Göteborg

Hemma igen!!!
Vad skönt det är att vara iväg men ännu skönare att komma hem till sitt igen.
Saknar barnen och min familj fortfarande men det är nog för att man har varit med dom nu i 5 dagar. Blir ju lite tomt.

Idag har varit en rolig dag.
Pappa kom vid 11 och tog hand om barnen i 2 timmar så jag och syrran kunde åka och titta på brudklänningar!
Syrran provade en massa klänningar och 2 delade, men jag tror att hon har bestämt sig nu.
Hon kommer bli så himla fin!!!...allt jag kommer eller kan säga nu.
Jag längtar till den 30 Maj!

Köpte med mig lite sushi och sen tågresa..6 timmar. Phu!
Nu sitter jag i soffan och slappar och tittar på någon film som heter Out of sight...får se hur bra den är.
Här kommer lite kort som jag hade i min mobil sen helgen, men i fel ordning men jag orkar inte ändra det nu.


Tågresan hem...Mellan Skövde och Falköping tror jag att det var=)


Kort utanför Mamma och Pappa


Maja åker skidor

Får hjälp av mamma Malin med skidorna

Jag och Casper tokade oss medans vi väntade




Kort utanför Mama och Pappa för ni ska se hur mysigt det var.


Ha en fortsatt mysig kväll.
Kramar





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar