tisdag 30 december 2008

Afrika???

Hej,

Tillbaka på jobbet idag.
Himla kul att vara tillbaka.
Älskar verkligen mitt jobb. Undrar hur läget kommer att se ut nästa år...man vet ju inte ifall vi skulle behöva säga upp folk eller hur det blir och se ut nästa år.

Efter har varit på jobbet en halvtimme så sa en kollega till mig att det kommit in erbjudanden från Brussels till Nairobi. Ett skit bra erbjudande som man inte kan tacka nej till.
Jag och en kollega nappade direkt och vi har lagt in en prelbokning för avresa i September.
Åhhh hoppas det går i lås och vi kan åka. Biljetterna måste ut den 2 Januari för att få biljetterna.
Bild ur en katalog dit vi ska åka i såndant fall.
Fick tips på en safari från en kompis i sthlm som jobbat med Afrika resor. Fick typ 4000:- billigare än vad det skulle kostat med Jambo tours. Hoppas att det funkar med =)


Idag när jag vaknade så hade det kommit snö. Första gången nu under vintern som vi har fått snö. Tog ett kort på väg till bussen med Liseberg i bakrunden. Åh va skönt att vi har lite snö även om den nu kommer smälta bort under natten



Kristin, en kompis från Alingsås som nu bor i Stockholm =( kom till mig idag och ska sova över =)! Åhhh va skönt det är att ha henne hos mig. Vi har så kul ihop. Saknar ju henne massor.
Imorn så ska vi åka typ vid 11 så vi kan fixa inför nyårsfesten i lugn och ro hos Johanna.
Åhhhhh va roligt det ska bli!!!!!
Singstar också =) då kan det ju inte bli tråkigt.
Sen blir det att sova 4 pers i en liiiten lägenhet...eller rum, men det blir nog mysigt med.
Gott nytt år på er.
Kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar