torsdag 1 januari 2009

2009!

Hej,
Nytt år!

Undra hur detta år kommer att se ut...
Förra året så vart det ju mkt resor med jobbet.
Köpenhamn, Rom, Los Angeles, Paris, Manilla/Boracay.
I år blir det nog lite lugnare med resor tyvärr...Bara Afrika planerat.
Hoppas på kärleken i år.
Provat lite nätdejting innan och träffat endel men nja...ingen som fastnat riktigt.


Vad hände igår då?
Jag och Kristin var hos johanna och fixade iordning inför nyårsfirandet.
Gjorde efterrättbland annat...rätt intressant eftersom vi skulle få den sneda desserten att stelna så, men det vart jätte lyckat!
Efter dukningen och iordning ställandet så gick jag och Kristin och lade oss och det var väl tänkt att vi kanske skulle sova en timme...eller vila lite men så vart inte fallet.
Vi låg och pratade massor i en timme om alla möjliga olika saker =), fick sig ett antal goda skratt!

Sen fixade vi iordning oss. Himla kul att vara samlade på nyår igen.

Beställde festfat från Bohlins i Alingsås som var jätte gott! Körde den enkla varianten den här gången.
Sen vart det lite bål, vin, drinkar och whiskey för vissa.
Singstar!!! massor av sång och höft vickande vart det också. Så himla roligt det är.
Jag och Kattis försökte oss på Whitney Houstons Greatest love någonting, måste säga att det gick hyffsat...trodde inte alls den skulle vara så hög men shit va vi skrek i ..kanske inte lät så bra som vi trodde..haha

Imorn är det jobb igen, men det är ju bara en dag och sen helg så det är inte så betungande faktiskt.
Jag och Monica ska väl bestämma oss lite för resan till Afrika imorn också så det blir skoj.
Kanske ett sudoku också...beroende på hur mkt det ringer imorn.

Här kommer lite blandade kort från Nyår.
Hade glömt kameran så dom jag tagit är med min mobil därav suddiga och gryniga.

God fortsättning och hoppas alla får ett underbart 2009.

Stor kram.


Gott nytt år!


Kristin och Linda

Katrin och jag.

Kristin, jag och Linda...vi ser ändå fräscha ut trots att kl var över 2


Michael och tok Kattis

Monica och Kenneth kör singstar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar