tisdag 13 januari 2009

Rosa bussarna i afrika...hmm

God kväll,
Min kompis Patrica har kommit hem från Afrika och sin rosa bussarna färd.
Afrika extrem tror jag att den hette...shit va hon har varit med om grejer.
Dom visste inte ens om dom skulle hinna fram till sitt sista stop dvs därifrån dom skulle flyga från så dom åkte hem från kinshasa istället.
Fanns tydligen inte så bra vägar så dom har jobbat och gräva fram bussen och täppa igen gropar.
Nja inte den resan jag skulle vilja göra i alla fall.

Hon tyckte vi hade grått hemma...är ju inte en av dom ljusaste dagarna.
Skönt att hon är hemma igen. Har ju saknat henne massor!

Ska på 30 års fest i helgen så det gäller att handla nån 30 års present imorn eller på torsdag kanske...undra vad...

Är inne i en period då jag älskar mitt jobb. Jag är en av väldigt få som verkligen älskar sitt jobb och tycker att det är kul att gå till jobbet. Då har man väl hittat rätt antar jag.

Det som är synd när man jobbar med resor är att blir så fruktansvärt sugen på att resa. Inte bara en gång per år utan helst 5 gånger.
Förra året var jag ute 5 gånger. Köpenhamn, Rom, Los Angeles, Paris, Manilla/Boracay.
Iår kommer jag inte resa alls vad jag vet nu. Kanske tar en resa till London, har ju aldrig varit där. Sen kanske det dyker upp något bra erbjudande...men i år blir kanske ett spar år. Behöver spara ibland också, men om jag känner mig själv rätt så kommer jag nog boka något till vintern ändå.
Vart vill ni resa...något tips.

Kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar