onsdag 7 januari 2009

Julen borta...

Hej hej,
Idag var man tillbaka på jobbet.
Åh va roligt det var idag, men var verkligen hur mycket som helst.
I och för sig så har man legat av sig så man har inte samma tempo som innan.

Går bra på jobbet men idag hade jag tydligen bokat fel..från Göteborg när kunden skulle åka från sthlm. Även om jag gjorde fel vilket jag tydligen gjorde så skickar vi mail efter varje bokning av en anledning...alla kan göra fel!
Får alltid lite ont i magen när man gör någonting fel, men det får säkert ni med om ni gör något på jobbet som är fel.

Till något roligare.
Jag "slängde" ut julen igår.
Tyckte att mina gardiner i köket var så fula så jag klippte itu den och gjorde 2 gardiner av den istället. Vart ändå rätt bra eftersom jag inte har nån symaskin heller =).

I går eftermiddag åkte jag hem till Hanna som jag jobbar med och åt, såg på film och snackade massor. Jätte mysigt.
Nu ska jag och ta reda på disken...lagar mat varje dag när jag kommer hem nu. Börjar komma in i det nu.
Jag har varit väldigt dålig på att laga mat på slutet. Imorn ska jag chockera också och ta med mig mat till jobbet=)

Pratat med syrran och bröllopet också. Åh va roligt det är att lyssna på henne om alla möjliga grejer. Så glad att man står varann så nära. Hoppas mina barn också kommer få samma sak... om jag får några nångång =)

ok dags att gå igen.
Stor kram till er!
M


Mina julsaker på rumsbordet. Ser inte så mycket ut men det är det


I sy tagen


Så här blev det med gardinerna för er som undrar.

1 kommentar: