söndag 11 januari 2009

Hemma igen

Hej,
Hemma igen efter min helg i Falkenbeg.
Gud va mysigt det har varit.
Inte gjort så mycket alls. Vi har varit krassliga både jag och Jossan så det har varit perfekt.

Fredag så åkte jag efter jobbet. Sjukt mycket. Allt har kommit igång sen alla helger och vi har häcken full vilket är himla skoj.
Jossans härliga mamma Ingrid kom och hämtade mig och skjutsade mig till Jossan.
Hann i alla fall göra oss lite halvfina för att sedan bege oss till en restaurang och äta med några vänner.
Vi var 6 pers som åt, pratade och drack vin =).
Maten och vinet var gott men restaurang personalen kändes så där... Kändes som det inte var någon ordning med vem som skulle ta beställningar och så vidare. Vi hade väl 4 stycken som sprang och frågade oss i omgångar, ett litet störande moment men mysig kväll.

Sen Let's dance. Jag gillar verkligen det. Blir jätte sugen på att dansa när jag ser dom dansa!!!Någon mer som känner så?

Lördagen så var det inte nå speciellt.
Vi låg och pratade i sängen länge på morgonen och sen slappade vi soffan, gick ut och gick, åt den obligatoriska nacho plate på torggrillen =). Har jag gjort varje gång jag varit i Falkenberg.
Kvällen spenderade vi i soffan med godis påse, lite skruvar, glögg och körslaget som Jossan ville se. Falkenberg är ju med.
Åkte hem till Jossans familj också och kikade på massa kort. Åhh gillar verkligen fam. Johansson.
Så himla söta och gulliga mot mig jämt när jag kommer och hälsar på.

Gillar att jag och jossan bara kan sitta tysta om vi vill eller göra som vi gjorde på lördag kvällen. Bara prata om allt möjligt i typ 4 timmar.

Söndag.
Ännu segare än Lördagen.
Ut och fick lite luft och lämnade igen filmen "girl in the park". Gillade inte den alls...menmen kan inte gilla allt.
Sen "tittade" vi på The holiday...riktigt mysig film. Men vi sov tittade som pappa brukar säga. Man somnar så tittar man lite och så somnar man till igen och sen tittar en stund.
Så himla skönt.
Tågresa hem. Försenat tåg som inte ens stod med på tavlan... fick lov att ringa till SJ och kolla så det skulle gå över huvudtaget när det var en 10 minuter sent.

När jag kommit hem så ringde Jossan...jag hade glömt min plånbok där...smart drag.
Tur att man har rikskupongerna i väskan och inte i plånboken.

Vilket hemskt tråkigt inlägg detta blev.
Får ta och skriva ett lite roligare en annan dag =)

Här kommer lite kort sen lördagskvällen.
Stora kramar
M



I soffan...lite halvsjuka

Smoothie med vanilj yogurt, hallon/blåbär och socker...väldigt gott

Tok i soffan innan vi skulle hoppa i säng.





1 kommentar:

  1. Jag vill dansa. Inte så chockerande va? ;)
    Åh tänk att få klä sig i alla dessa underbara klänningar och sväva fram över golvet med en karl som kan lyfta och kasta omkring en. haha

    SvaraRadera