onsdag 14 januari 2009

Göra om i v-rummet

Åh nu har jag varit inne på ikea.se ett tag och drömt mig bort.
Vill ändra om i mitt vardagsrum men vet inte hur än.
Jag vet att jag vill ha en vit hylla som en vän hade hos sig, men eftersom han nog inte tänker göra sig av med den får jag köpa en på ikea.
Badrummet gillar jag en serie som man får massa grejer när man köper för 689:- eller nåt sånt.
Får se om nån kompis vill ha resten..eller om man spar till någon annan gång.

Här kommer lite smakprov vad jag kan tänka mig.
Syns det att jag är inne i en vit period eller?
Kramkram


I den här lilla serien som man måste köpa allt vill jag bara ha spegeln och skåpet som man kan ha under handfatet. kan tänka mig de andra också men då måste jag ha ett större badrum =)
Här är ett vardagsrumsbord som Josefin i Fbg har. Jag gillar det och kan tänka mig det också.
En tv bänk där man kan slänga in video, dvd och sina filmer i utan att det syns.
Här är hyllan som jag blev så kär i som en vän till mig hade.
Får se om det blir den.
Måste spara lite pengar först.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar