fredag 16 januari 2009

God kväll!
Sitter i soffan med ett täcke, godis och väntar på let´s dance.
Gud så skönt.
Egentligen skulle jag hem till Patricia men vi båda kände att vi hellre ville hem och krypa ned i varsin soffa.
Idag har det ringt mycket på jobbet eftersom jag satt i 2 gruppen. Sjukt att tänka att man sitter 16 pers och bara bokar resor åt ett företag.

Lite disk står i köket men får ta det i pausen sen.
I morgon blir det 30 års fest.
Ska bli himla skoj att fira Madde och samtidigt träffa massa nytt folk. Även om jag tycker sånt kan vara lite jobbigt ibland särskillt om det är bordsplacering.
Hmmm undra vad jag ska ha på mig imorn...fransklänning och ett par pums kanske???
Får lägga upp lite bilder imorn.

Knäppte lite kort innan. Ser väl inte jätte pigg ut men det behöver man inte eftersom det är fredag =).



Jag är tokig i nötcreme..fattar inte varför men det hänger väl med sen man var liten.
Kommer ihåg när vi köpte en hel bytta med nötcreme när jag var mindre. Vilken lycka.
Då tröttnade man ett par år men nu är man tillbaka.


Mys med täcke i soffan.
Ha en skön fredag.
Kramar Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar