torsdag 29 januari 2009

nackspärr...



Här ligger jag i soffan med datorn i knät och batteriet är snart slut.
Vet att jag måste böja mig ned och fixa till det men jag vet samtidigt att det kommer göra fruktansvärt ont så jag väntar ett tag till.
Som ni hör tycker jag lite synd om mig själv idag men det är väl som det är.
Kände inget i morse men sen kom det succesivt. Himla segt. Trodde först att jag suttit konstigt men sen konstaterade jag att det är nog för att jag suttit i drag.
Vi har inte fixat allt sen vi flyttade in på nya kontoret och idag drog det verkligen över min plats.
Fler än jag klagade men det var bara jag som blev "stel".
Gick faktiskt hem från jobbet idag efter jag kollat av med vår SLC avdelning. Dom som har koll på våra siffror hur tillgängligheten har varit under dagen. Eftersom den var på topp så tänkte jag att då kan jag gå hem istället för att sitta och pina mig på jobbet.

Tog ett långt varmt bad och smorde in mig i tigerbalsam där jag kom åt. Satte på mig en stor tjock halsduk eftersom jag inte har nån vetekudde...och så ligger jag här.

Pratade med en gammal jobbarkompis/vän i telefonen idag. Gud så kul. Jag kollade upp en resa till honom, får se om han kommer ta den. Var väl inte nåt super alternativ men biljetten var ändå rätt billig. Men kul att prata med honom.

Nej nu kommer kristin ringa snart så jag avslutar här.
Kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar