lördag 24 januari 2009

klagat för första gången i mitt liv

Nu har jag klagat för första gången i mitt liv. Jag är verkligen inte den som klagar.
I vårt rum som vi hade så lät utblåset så högt. Jag störde mig gärnet och skulle ha svårt att somna så jag har ringt till receptionen 3 gånger. Men nu har vi bytt rum.
Vaktmästaren kom upp till oss med ny nyckel. Jätte gullig gest.
Ett äldre rum men jätte skönt. Iof fest utan för men rummet är jätte bra!
Bra service Amaranten!

Imorn blir det hotellfrukost och sen hotell visning. Får säga hur nöjd jag blev till slut.

Jag sa till han i telefonen att det var helt ok om jag fick ett vanligt standard rum istället. Vi hade tydligen ett superior rum.
SÅ jag var liiite snäll.

Vi åt på Primo ciao ciao som Amaranten rekomenderade. Jätte god mat. Vi åt lammracks.
Väldigt trevlig personal och var väldigt service minded. Sånt gillar jag.
Rekomenderar varmt stället.

Nu ska jag och syrran lägga oss i sängen och titta lite på film och bara ha det skönt i vårt tysta rum...haha
Kramar till alla och ha en skön lördag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar