måndag 26 januari 2009

Kan det vara krångligare att åka till Ryssland

Är trött och ska lägga mig.
Har suttit med Rysslands visum halva dagen. Så tröttsamt.
Varför måste dom ha sådana regler.
Först måste man ha en bunt med papper för att ansöka om ett visa support letter för att i sin tur ta alla papperen + visa support letter för att skicka till ambassaden. De är så petiga...
Nej Ryssland lockar inte vilket är himla bra.

Såg på bonde söker fru bröllopet idag.
Tårar rann och jag tänkte på min syster och Fredrik som ska gifta sig den 30 Maj.
Gud va jag kommer gråta när jag ser henne komma in. Undra om jag ska vänta med att ha på mig mascara för det är inte nån ide att ta på sig när den ändå grinas bort =).

Längtar jätte mycket tills jag får se min syster som brud!

Nej nu blir det natti natti.
Sov gott alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar