söndag 4 januari 2009

Skön helg!

Hej alla som läser,

Igår var jag på bio och såg Australia med Nicole Kidman och Hugh Jackman. Den var verkligen jätte bra. En jätte fin film. Utan att avslöja för rann det lite tårar eller en heldel tårar.
Himla kul när man är på bio och verkligen försöker att hålla tårarna borta och sen lite senare hör man halva bion sitta och snyfta. Sen kommer hulkandet...det gjorde inte jag i alla fall :)

Idag har jag bara gjort tråkiga grejer...tvättat och städat, men nödvändigt.

En kompis lade ut ett kort på facebook sen i somras.
Var så himla kul måste bara berätta vad som hände.
Vi satt på Stationsgatan i Borlänge och sen kommer en kille in...Therese sa direkt "var inte det artisten Ken"
Vi flera gånger och då sa jag...jo men det måste vara han för han har en nalle med sig :) Han har nog fått den av ett fan...haha.
Ken och någon från skivbolaget satte sig hos oss och babblade massa och det visade sig att Ken hade vunnit nallen på marknaden. Jag och Therese skrattade gott kan jag säga. Här kommer ett kort från kvällen.


Han var genom trevlig och vi fick se kort på hans barn som var så himla söta verkligen.
För mig som inte är så inne på hiphop så trodde jag att han inte höll på längre, men så fel jag hade :)
Nu ska jag iväg och köpa en cola för det blir sista på ett tag...måste sluta dricka sånt onyttigt om man någon gång så gå ned lite i vikt.
Beach 2009 är på ingång och så även syrrans bröllop. Väger några kilo för mycket.
Nu ska jag laga lite mat och sen ta golven också.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar