söndag 18 januari 2009

Jobbar...

Hej,
Nu sitter jag här och jobbar en söndag.
Ringer inte så mycket och det är väl bra för då fungerar ju allting som det ska.
Lite tråkigt när man bara sitter och inte har något att göra.

Har kikat lite på internet, spelat sudoku och babblat med Carina som jag jobbar med.

åhh kom precis ihåg att jag har köpt godis...mums!

Kvällen igår var rolig.
God mat och sen hade hon ordnat en spritbuffet eller vad man ska säga.
Alla hade tagit med sig någon typ av alkohol. Så fick man blanda fritt. Detta gjorde att man hade lite ont i huvudet imorse. Jag är inte van att dricka sprit och speciellt inte blanda. Menmen kul var det.
Jag och Patricia knäppte så klart massor av självporträtt som vi alltid brukar.
Jag kände mig super blek jämnfört med Patricia som rest runt i afrika med rosa bussarna...
Blek och blank det var jag det =) men jag gjorde mitt bästa för att fixa till det men gick väl sisådär.
Får se om Patricia är snäll och skickar några kort så ska ni få se vad jag menade.

Nej ska väl smaska lite godis och sen blir det sovmorgon imorgon. Skönt!

Ha en skön kväll.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar