fredag 2 januari 2009

God fortsättning

Hej alla.

Står på jobbet och har inte så mycket att göra så jag skriver väl lite här då...
Jag var verkligen slö igår. Gjorde inte alls något roligt. Somnade i soffan också vid 19...inte så himla smart eftersom jag inte kunde sova på kvällen sen...så jag var trött imorse =).

Vi har bestämt oss för att inte boka biljetterna till Afrika.
Det vart mycket dyrare än vad vi hade tänkt så nej...Först tänkte vi att nej men vi skippar safari då blir det ju billigare, men det är ju det man vill göra om man åker till Afrika så jag får helt enkelt åka en annan gång.
Nu blir det att tänka om och kanske blir det thailand eller något annat.

Ikväll blir det soffa och imorn blir det bio.
Ska se Australia. Har hört att den ska vara riktigt bra.

Kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar