fredag 30 januari 2009

På bättringsvägen

Nu känner jag mig äntligen lite bättre.
Va jobbigt det är att han nackspärr eller vad det nu var för någonting.
Har haft halsduk på mig hela dagen eller tills nu och kändes skönt att ta av den.

Vart glatt överraskad nyss av att en sjuksköterska ringde upp mig och hörde om allt var bra.
Vi på American express har den tjänsten att en sköterska ringer upp och frågar om allt är ok eller om det är något de kan hjälpa till mig. De hjälper till och bokar upp tider och kommer med råd.

Nu ska jag sätta mig och kolla på ett avsnitt gossip girl. Ja Patricia...jag gillar den. Är lite fast nu
och vill bara se mer. Lite uttråkad också.


Nu börjar ja må bättre. Fick till ett leende också, inte dumt.


Min tröja som jag går runt i och älskar att ha på mig.
En gammal tröja som jag fått av min mormor när hon och Lasse var i Fort lauderdale när stormen Andrew drog in. Har inte nån koll på vilket år det var men det var nån gång runt 92. Fick lov att googla på det.
Du kan se på trycket att tröjn inte är den nyaste =)


Ett till på mig. Ego Maria

Ha en bra dag så är jag nog på benen igen imorn.
Kollegor ha så kul i Kiel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar