torsdag 9 december 2010

Busy vecka

Ursäkta att jag varit dålig med uppdatering.
Jag har haft det fullt upp i veckan.
Måndag var det ju lugnt och jag gick hem och satte mig framför tv:n.
Tisdag bar det iväg till Borås för att titta på Leksand mot Borås. Trots en ganska taskig insats av Leksand...förrutom i 2:a så vann vi och det var vi lyckliga för.
Kom till Johanna sedan när klockan var närmare 22 och babblade i köket och bara tog det lungt. Underbart att ses även om det var en snabbis.
Mannen i familjen sa ok till att jag får åka med han och Henke ned till stationen på morgonen så då var det direkt till jobbet.
Onsdagen så klippte jag mig och sen hem och duscha och sen iväg till Incontro för en räkmacka och lite vin.
Torsdag (idag) blev det vin igen för vi hade lite "gravöl" för oss som inte ska stanna på Amex.
Imorn är det min sista dag. SNYFT!!! Har separationsångest. Känns ju skit konstigt och sluta men ändå ska det bli jätte skoj. Ja blandade känslor där.
Direkt när jag slutar ska jag på julfest med VIA. Hoppas det blir en kul kväll! Det brukar det bli när man hänger med dom haha.
Lördag så är det ned på stan och luncha med Sofie och sen hem och fixa inför kvällen. Katrin ska ha sin födelsedagsfest hos mig.
Sen söndag förhoppningsvis blir lugn. Ska nog göra minsta möjliga.
Det blir iof lite Jul på liseberg!
Ni förstår att jag kanske inte har haft tid och suttit ned och skrivit.
Men jag fixar det på lördag =)
Kramar

1 kommentar:

  1. Då är du inte kvar på jobbet när jag kommer nästa vecka med andra ord, vad synd...

    SvaraRadera