måndag 13 december 2010

Trött....

Trött det är vad jag är.
Vilken härlig dag.
Varit första dagen på nya jobbet.
Kändes toppen, men lite drygt i början...väldigt konstig känsla.
Första känslan jag fick var lite...ska jag hälsa på patricia så här tidigt.
Sen gick det bättre och bättre.
Jäspade typ hela dagen, det är ju en omställning att helt plötsligt bara lyssna på någon hela dagen.
Sen när dagen började närma sitt slut kollade jag lite hotell och sen även kikade på en flygbokning.
Kände mig som värsta nybörjan, men jag tror detta blir kanon.
Alla är så positiva och tycker att det är roligt att jag börjat så det blir nog jätte bra.
Sen efter jobbet så var det dags för att åka till Gothia och Incontro.
Vi skulle köra en liten avslutning och tack för året.
Jag fick hänga med trots att jag inte var med förra året.
Det blev visning av ett av Gothias ny renoveraderum. Riktigt fräsht. Väldigt fina färger...
Nya idéer till något av mina rum ????
Jag är hopplös, men nej inte måla om riktigt än.


Nu blir det nog sängen...för nu är jag trött hehe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar