lördag 11 december 2010

Sista dagen...Amex

Va konstigt det kändes!
Va mycket olika känslor!
Det var först igår som jag kanske fattade att jag har faktiskt sagt upp mig och jag kommer inte att jobba här mer.
Riktig skum känsla och saknaden kom verkligen igår.
Kommer sakna alla så himla mycket. Vi ju ett jätte gott gäng.
Fick fina presenter och massa kramar!
Usch hade lite ångest när jag gick därifrån med min kasse med grejer.
Men ska tillbaka på måndag och hämta ett litet paket som jag har fått från några härliga resebeställare! Dom är för söta!!!
Nu blir det till att fixa till lite här hemma och sen blir det ned till stan och fika med sofie.
Ikväll blir det födelsekalas här hos mig men för Katrin.
GRATTIS!!! igen =)

kram

1 kommentar:

  1. Ett stort Lycka till på nya jobbet!
    Kram från Jossan o Stefan

    SvaraRadera