tisdag 28 december 2010

Värdelös uppdatering

Jag vet...
Just nu är jag värdelös med att uppdatera bloggen.
Händer inte nåt heller iof...
Jag jobbar och känner att jag kommit in i det nu rätt bra.
Känner mig inte så tok osäker längre utan fixar det rätt bra.
Visst har man massa frågor fortfarande men känner att jag har lite koll vad man lägger vad och så.
Vi har planerat färdigt nyår nu iaf.
Blir hemma hos Sofie. 4 tjejer. Lugnt och stilla.
God mat, fina kläder och massa härligt tjej snack.
Spel också.
Jag lovar att bli bättre efter nyår med uppdatering.
Skönt med ett helt nytt blankt blad. Det är så det är med 2011.
Ingen kille, nytt jobb...vad kommer hända 2011.
Hoppas Hoppas Hoppas innerligt att jag möter HAN då.
Tycker jag väntat och letat tillräckligt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar