söndag 9 oktober 2011

Grattis syster

Underbar helg, men väldigt fullproppad med grejer att göra. Ingen rast ingen ro.

Kom till borlänge via 22 i fredags och träffade mamma o pappa på vägen till syrran.
Jag o sis satt i soffan o snackade massor o sen när jag kröp ned i sängen hade jag svårt att sova. Somnade kanske 0130 eller nåt. 1 timme senare kanske kom casper också o ville sova med mig o maja.
Så det slutade med att vi låg 3 på en 110 madrass och 0730 (sovmorgon) var det morgon...imte jätte många timmar sömn...

Lördag var det tjejfest för syrran med hennes kompisar. Jätte god mat och en riktig härlig kväll. Massa tjejsnack.

Sen imorse var det bara att kila upp och fixa med brunch.
1030 kom släkten för att jag skulle hinna vara med innan jag skulle åka hem.



Bordet var fullt med goa grejer.

Sen 14 var det dags att åka hem och här sitter jag nu.
Tåget är hyffsat i tid, men jag vill hem nu till patrik. De har födelsedagsmiddag där också...
Patrik fyller på tisdag så dom firar där idag med.
Får se om jag hinner säga hej innan de åker hem.

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Puss och tack för presenter, hjälp och sällskap i helgen!

    SvaraRadera